دوشنبه میزبان همایش مراکز تحلیلیی “آسیای مرکزی و جمهوری کره” خواهد شد
در تاریخ 24 و 25 ژوئن، سومین همایش مراکز تحلیلیی “آسیای مرکزی و جمهوری کره” در شهر دوشنبه برگزار خواهد شد.
در این همایش رؤسا و نمایندگان مراکز تحلیلی و تحقیقاتی پیشرو، جامعه کارشناسی، سازمانها و صندوقهای بینالمللی و همچنین کارمندان هیئتهای دیپلماتیک کشورهای آسیای مرکزی و جمهوری کره که در تاجیکستان ثبت نام شده اند، شرکت خواهند کرد.
هدف اصلی این رویداد تقویت گفتگوی استراتژیک و گسترش همکاری چندجانبه بین جمهوری کره و کشورهای آسیای مرکزی است.
در این همایش رؤسا و نمایندگان مراکز تحلیلی و تحقیقاتی پیشرو، جامعه کارشناسی، سازمانها و صندوقهای بینالمللی و همچنین کارمندان هیئتهای دیپلماتیک کشورهای آسیای مرکزی و جمهوری کره که در تاجیکستان ثبت نام شده اند، شرکت خواهند کرد.
هدف اصلی این رویداد تقویت گفتگوی استراتژیک و گسترش همکاری چندجانبه بین جمهوری کره و کشورهای آسیای مرکزی است.
Комментарии (0)