در یک شبانهروز ۲۴ کشتی تجاری از تنگه هرمز عبور کردند
بر اساس دادههای مارینترافیگ که شبکه سیانان روز دوشنبه بررسی کرده است، دستکم ۲۴ کشتی تجاری در ۲۴ ساعت گذشته از تنگه هرمز عبور کردهاند. این آمار نشان میدهد تردد دریایی در یکی از مهمترین گذرگاههای انرژی جهان نسبت به هفتههای گذشته افزایش یافته است.
کشتیهای عبوری شامل هشت نفتکش و دو کشتی باری بودند که از خلیج فارس خارج شدند. همچنین هشت نفتکش و شش کشتی باری نیز در همین بازه زمانی وارد خلیج فارس شدند.
این ارقام در مقایسه با سطح پایین تردد دریایی در بخش عمده دوره جنگ علیه جمهوری اسلامی، که از ماه حوت آغاز شد، افزایش قابل توجهی را نشان میدهد. با این حال، حجم تردد همچنان فاصله زیادی با شرایط پیش از جنگ دارد.
پیش از آغاز درگیریها، بهطور متوسط روزانه حدود ۱۱۰ کشتی از تنگه هرمز عبور میکردند؛ آماری که نشان میدهد سطح کنونی تردد هنوز به شرایط عادی بازنگشته است.
کشتیهای عبوری شامل هشت نفتکش و دو کشتی باری بودند که از خلیج فارس خارج شدند. همچنین هشت نفتکش و شش کشتی باری نیز در همین بازه زمانی وارد خلیج فارس شدند.
این ارقام در مقایسه با سطح پایین تردد دریایی در بخش عمده دوره جنگ علیه جمهوری اسلامی، که از ماه حوت آغاز شد، افزایش قابل توجهی را نشان میدهد. با این حال، حجم تردد همچنان فاصله زیادی با شرایط پیش از جنگ دارد.
پیش از آغاز درگیریها، بهطور متوسط روزانه حدود ۱۱۰ کشتی از تنگه هرمز عبور میکردند؛ آماری که نشان میدهد سطح کنونی تردد هنوز به شرایط عادی بازنگشته است.
منبع
Комментарии (0)