امامعلی رحمان، رئیس جمهور جمهوری تاجیکستان به شهباز شریف، نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستانیام تبریک ارسال کردند
امروز، 18 ژوئن، پیشوای ملت، امامعلی رحمان، رئیس جمهور جمهوری تاجیکستان به شهباز شریف، نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان پیام تبریک ارسال کردند که در آن آمده است:
“جنابعالی،
با کمال احترام، صمیمانه نقش مؤثر میانجیگری شما را در دستیابی به توافق صلح بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، تبریک میگویم.
ما از تلاشهای خستگیناپذیر و اراده قوی شما در حل این مسئله حساس بسیار قدردانی میکنیم.
توافقات حاصل شده در این مدت بدون شک برای تضمین صلح جامع در منطقه خاورمیانه، تقویت سیستم امنیت بینالمللی و توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی در سطح جهانی از اهمیت کلیدی برخوردار است و پایه محکمی برای ابتکارات صلحآمیز جدید در این راستا فراهم میکند.
جمهوری تاجیکستان، به عنوان کشوری صلحدوست و حامی حل همه اختلافات و درگیریها از طریق مذاکره و گفتگو، صمیمانه از این دستاورد مهم دیپلماتیک استقبال میکند.
با امید به توسعه بیشتر همکاریهای مفید و تقویت روابط دوستانه بین کشورهایمان، برای شما، نخست وزیر محترم، سلامتی و دستاوردهای جدید و به مردم دوست و برادر پاکستان صلح، ثبات و رفاه پایدار آرزو میکنم.
“جنابعالی،
با کمال احترام، صمیمانه نقش مؤثر میانجیگری شما را در دستیابی به توافق صلح بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، تبریک میگویم.
ما از تلاشهای خستگیناپذیر و اراده قوی شما در حل این مسئله حساس بسیار قدردانی میکنیم.
توافقات حاصل شده در این مدت بدون شک برای تضمین صلح جامع در منطقه خاورمیانه، تقویت سیستم امنیت بینالمللی و توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی در سطح جهانی از اهمیت کلیدی برخوردار است و پایه محکمی برای ابتکارات صلحآمیز جدید در این راستا فراهم میکند.
جمهوری تاجیکستان، به عنوان کشوری صلحدوست و حامی حل همه اختلافات و درگیریها از طریق مذاکره و گفتگو، صمیمانه از این دستاورد مهم دیپلماتیک استقبال میکند.
با امید به توسعه بیشتر همکاریهای مفید و تقویت روابط دوستانه بین کشورهایمان، برای شما، نخست وزیر محترم، سلامتی و دستاوردهای جدید و به مردم دوست و برادر پاکستان صلح، ثبات و رفاه پایدار آرزو میکنم.
Комментарии (0)