امامعلی رحمان، رئیس جمهور جمهوری تاجیکستان به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک ارسال کردند
روز 18 ژوئن، پیشوای ملت، امامعلی رحمان، رئیس جمهور جمهوری تاجیکستان به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک ارسال کردند که در آن آمده است:
“جنابعالی،
با کمال احترام، صمیمانه به شما و مردم شریف جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دستیابی به توافق صلح با ایالات متحده آمریکا تبریک میگویم.
ما میدانیم که دستیابی به این توافق مهم برای ملت ایران آسان نبوده و نتیجه تلاشهای فراوان و اراده قوی آن است. من معتقدم که توافقات حاصل شده در این زمینه برای تضمین صلح پایدار و جامع در خاورمیانه، تقویت سیستم امنیت بینالمللی و ایجاد شرایط مساعد برای توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی از اهمیت کلیدی برخوردار است.
جمهوری تاجیکستان به عنوان کشوری صلحدوست و حامی حل همه اختلافات و درگیریها از طریق مذاکره و گفتگوی دیپلماتیک، از این رویداد مهم استقبال میکند.
با امید به توسعه بیشتر همکاریهای مفید و تقویت روابط دوستانه بین کشورهایمان، برای شما آرزوی سلامتی و دستاوردهای جدید و برای مردم دوست و برادر ایران آرزوی صلح و امنیت پایدار و پیشرفت و توسعه بیشتر دارم.
“جنابعالی،
با کمال احترام، صمیمانه به شما و مردم شریف جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دستیابی به توافق صلح با ایالات متحده آمریکا تبریک میگویم.
ما میدانیم که دستیابی به این توافق مهم برای ملت ایران آسان نبوده و نتیجه تلاشهای فراوان و اراده قوی آن است. من معتقدم که توافقات حاصل شده در این زمینه برای تضمین صلح پایدار و جامع در خاورمیانه، تقویت سیستم امنیت بینالمللی و ایجاد شرایط مساعد برای توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی از اهمیت کلیدی برخوردار است.
جمهوری تاجیکستان به عنوان کشوری صلحدوست و حامی حل همه اختلافات و درگیریها از طریق مذاکره و گفتگوی دیپلماتیک، از این رویداد مهم استقبال میکند.
با امید به توسعه بیشتر همکاریهای مفید و تقویت روابط دوستانه بین کشورهایمان، برای شما آرزوی سلامتی و دستاوردهای جدید و برای مردم دوست و برادر ایران آرزوی صلح و امنیت پایدار و پیشرفت و توسعه بیشتر دارم.
Комментарии (0)